fredag den 6. maj 2011

Misundelse er en grim ting...

MEN... jeg er altså temmelig misundelig på alle de som er (eller skal) til forårmarkedet i Odense. Nøj, hvor jeg bare godt gad, og hvis ikke det var fordi, at denne weekend bare er helt umulig i forvejen, så skulle jeg klart være gæst i år.

Jeg drømmer om en bod til næste år! Billedet har jeg lånt hos Kirkesjov - ser det ikke bare fantastiskt ud?

Jeg har iøvrigt bestemt mig for, at NU må jeg igang med at blogge. Har jo haft bloggen lææænge uden at bruge den til noget og læser dagligt en masse andres skønne kreablogs. Så nu må jeg bare se, om jeg også kan hitte ud af det der med at gøre bloggen lidt fin - men Rom blev jo ikke bygget på én dag...måske jeg kan få hjælp af min søde kreaveninde.

1 kommentar:

  1. Ihhh....hvor godt ven:o) Det var også på tide at du kom i gang med at blogge! Glæder mig til at følge med:o)
    Jeg hjælper gerne med alt hvad jeg kan - nu var det jo dig der introducerede mig til blogverdenen;o)
    Go' fødselsdags-lørdag til dig søde - mys

    SvarSlet