onsdag den 6. november 2013

Sweater til mig...

Jeg har længe haft på strikketapetet (sammen med en heeeel masse andre projekter), at ville strikke en sweater til mig selv. Efterhånden er jeg ret fast besluttet på, at det skal være en af disse to - enten en Nørgaard kopi eller en Sara Lund trøje. Hvilken af dem, har jeg svært ved at beslutte, jeg bliver nok i virkeligheden nødt til at lave begge, men ved også bare, at det ikke kommer til at ske lige med det samme, bum bum...




Inden jeg overhovedet 'må' gå igang, skal jeg også have afsluttet en heeeeel masse projekter, som ligger i min såkaldte WIP-kurv. Dem vil jeg vise frem snart, måske det kan motivere til at få dem færdige?

7 kommentarer:

  1. Du strikker dem begge to - de er så fine. Jeg er selv i gang med Sarah Lund'en til mig selv - som cardigan. Og ja strikker jo også på en helt masse andet, men det ved du jo hi!

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvom du har gang i mange ting, synes jeg bare du hele tiden får noget færdigt, jeg er bange for, at der går flere år før jeg er færdig med sådan to! ;)

      Slet
  2. De er vildt fine begge to. Jeg har jo købt garn til en næsten Sarah Lund - en sweater, som jeg har set hos Kristin. Men julegaverne tager alt min tid, så jeg er slet ikke kommet i gang endnu. Men heldigvis skal den strikkes på pind 7, så jeg har store forventninger til, at det ikke kommer til at tage vildt lang tid. Ellers må den med på næste kreaweekend:-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror jeg ved hvad det er for én. Den har jeg også set hos Kirstin, troede faktisk den var lidt finere i strikken end pind 7. Du er da flittig med de julegaver, mine er ikke nået ud af hovedet endnu.

      Slet
  3. Jeg ville helt sikkert vælge en Sarah Lund i blå. Jeg har selv overvejet, at lære at strikke, så jeg kan lave mig sådan en ;-) Det er jo helt grotesk, hvad Gudrun og Gudrun skal have, for at strikke en til mig :-P

    God fornøjelse.
    Kh Camille.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror du har ret, hælder også til at vælge den, den er SÅ flot i den blå med hvid, og så tror jeg den er hurtigst strikket :) - velkommen iøvrigt ;)

      Slet
  4. Uh ville ønske jeg turde give mig i kast med en voksenstrik - indtil videre er det kun de små størrelser, jeg har strikket - men ville gerne strikke den nederste. Glæder mig til at se hvad du få strikket, måske jeg kan blive overbevist ;)

    SvarSlet