onsdag den 22. januar 2014

Svært at vælge farve...og noget om den der udfordring.




Den der udfordring spørger stadig...jeg er ikke helt på endnu, men tror jeg hopper med!?

I hvert fald har jeg bestemt mig for, at jeg vil strikke denne...snart! jeg har nemlig haft Helga Isagers bog 'Strikketøj' med opskriften i, til at stå et par år nu - efter jeg så min venindes fine cardigan i patent, måtte jeg bare strikke den, men det er aldrig blevet,så nu skal det altså være. Det vil iøvrigt være den første trøje til mig selv - ever! det er da på tide.

Jeg påtænker at prøve garnudsalgs højlandsuld, det er til at betale sig fra og fåes bare i så mange lækre farver, det er slet ikke til at vælge, skal det mon være stålgrå, havregrød, lyng, honning, åbent hav eller artiskok?





5 kommentarer:

  1. Hej Christina.
    Kan i den grad anbefale garnudsalg.dk´s højlandsuld. Meget smukke farver i en utrolig lækker uld - og en super pris.
    Eneste problem for en Fynbo, at garnlageret ligger i Ålborg! - så jeg sætter min lid til computerens billedkvalitet og satser. Efter en del ordre er jeg kun en gang blevet overrasket over en farve, og det må der siges at være plads til med de priser :-)
    God strikkelyst!
    Mange hilsener Marthe

    SvarSlet
  2. UUUH, hvor er det fedt, at du - måske - går med! Det gider jeg virkeligt godt, at du gør:-)

    Jeg bliver jo altid i min comfortzone og strikker gråt i gråt, men faktisk synes jeg, at honning ser super smuk ud. Jeg er glad for garnet fra Garnudsalg, og jeg håber på en tur nordpå til sommer, for det er ikke helt det samme at vælge farver på en skærm. Jeg er kun blevet overrasket én gang, men der var jeg også lidt mundlam, fordi farven slet ikke var, som jeg troede. Men de andre gange har det fungeret perfekt.

    SvarSlet
  3. En rigtig fin trøje som jeg også har lavet tilløb til et par gange - synes bare patent er såååå langsomt at strikke. Angående farverne ligner den nederste den der hedder lyng - den har jeg nemlig købt, fordi jeg synes dem så lidt rød-lilla ud - men den snød mig og er meget mere lilla/lyng. Så farvenavnet snyder ikke, men det gjorde billedet for mig.

    SvarSlet
  4. Jeg kan også anbefale garnet fra Garnudsalg! Bare husk at vaske det først, da der i meget af højlandsulden er en del overskuds spinolie.
    Men på trods af det bliver man afhængig 😊

    SvarSlet
  5. I certainly agree to some points that you have discussed on this post. I appreciate that you have shared some reliable tips on this review.

    SvarSlet