tirsdag den 14. januar 2014

Noget om Smuttii

Jeg har fra jeg blev selvstændig i sommers, været meget bevidst om, at bloggen her ikke skulle være en 'Smuttii.dk' blog, altså ikke en blog hvor det handler om at sælge (det har jeg jo min Facebook-side og min webshop til), men en blog som handler om hele mit liv og alt det kreative jeg laver, men det har betydet, at her er blevet noget 'stille', og når jeg tager et kig tilbage over bloggen viser den slet ikke noget om hvad jeg egentlig beskæftiger mig mest med p.t., for det jeg gør hver dag er jo at sy og sy og sy og de produkter jeg har vist herinde tidligere er ret forældede nu og det er jo lidt skørt, for selvom jeg næsten udelukkende når at sy til shoppen, kan det jo sagtens inspirere alle jer kreative der læser med her, så fremover vil jeg vise mere Smuttii, jeg indleder med en stak billeder her.











8 kommentarer:

  1. Det er nemlig så sandt så sandt og jeg synes det er super skønt du deler -netop til inspiration;-)
    God dag. Kh Jonna

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du er enig med mig, så vil jeg vise frem for eftertiden :)

      Slet
  2. Super fine ting du syer :-) Er vild med dine leggins/bukser - er det dit eget mønster?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Sanne :) Ja, alle mine mønstre er mine egne 'desværre'... men du kan nemt rette et eksisterende mønster til :)

      Slet
  3. Elsker dine ting, og nederdelene var et HIT hos pigerne:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde Anna :) - hvor dejligt de kunne lide dem!

      Slet
  4. Ih, hvor du lige inspirerede mig.....skal da vist shoppe lidt hos stofdepotet snart:-) Er vild med alt hvad du laver. Selvom det ikke er en salgsblog synes jeg det er en rigtig god idé at vise det du syer, så vi andre kan suge til os:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal altid virkelig holde mig i selen hos Rikke, uh hvor har jeg lyst til at købe mange lækkerier derinde, men jeg HAR jo masser på hylderne, som jeg har en idé om, at jeg skal få brugt...hmm...
      Tak for søde ord Christina

      Slet