søndag den 12. januar 2014

Vind billetter til Alt om håndarbejde messen


Inden længe løber Alt om håndarbejde messen af stablen, nemlig allerede d. 31/1 - 1/2.
Jeg glæder mig helt enormt til at deltage i messen med en bloggerstand sammen med en række rigtig dygtige damer, nemlig Anne, Puk, Karen, Camilla, Christina, Louise, som jeg ikke mindst helt personligt glæder mig meget til at møde, men også til at blive inspireret af, flere af dem vil holde workshops under messen - det kan kun blive godt!

Udover bloggerstanden deltager selvfølgelig en hel række virkelig spændende og inspirerende udstillere med alt hvad du kan tænke dig indenfor håndarbejde, du kan få meget mere at vide ved at følge med her.
Vil du også opleve alt dette, kan du her deltage i lodtrækningen om 5 billetter, du skal blot ligge en kommentar til indlægget og meget gerne en email-adresse så du nemt kan kontaktes hvis du er en af de heldige vindere som trækkes søndag d. 19/1 kl. 20.

Hvis ikke du er så heldig, at vinde kan de købes lige her.

31 kommentarer:

  1. Den billet vil jeg rigtig gerne vinde :) S.vilsboell@gmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg vil rigtig gerne vinde, så jeg kan hilse på jer alle:-)

    SvarSlet
  3. Fedt du skal være med på en stand. Kunne være hyggeligt at vinde billetter, så man kan komme forbi og sige Hej.
    Pernille_kjaer@yahoo.dk

    SvarSlet
  4. Ville da være være ovenud lykkelig hvis jeg kunne vinde dem og invitere kreaklubben med...:-D

    SvarSlet
  5. Vil da være fedt at kunne vinde en billet dertil og komme forbi og hilse på jer.
    Mvh. Tenna
    Tenna87@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Hov min mail er majjuul@hotmail.dk- krudtuglernesmor.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Ihh det vil jeg virkelig gerne :)

    camilla__carlsen@hotmail.com

    (Der er 2x_ lige efter hinanden)

    SvarSlet
  8. Jeg vil så gerne vinde en billet.... og er spændt på, hvad alle I kreativistaer har fundet på...
    KH pialouise1 (snabela) gmail.com

    SvarSlet
  9. Søndagen er allerede reserveret til en dag i kreativitetens tegn :-) så jeg vil da vildt gerne vinde en billet
    skaaning.helle@gmail.com

    SvarSlet
  10. Uhh ja, dem vil jeg vildt gerne vinde :)
    mari_hans@hotmail.com

    SvarSlet
  11. det ville være super at vinde dem :) Kunne helt sikkert bruge en masse ny inspiration.
    ah@hosac.dk

    SvarSlet
  12. Hep, hep! poetenogstinemor@gmail.com

    SvarSlet
  13. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  14. Jeg vil blive utrolig glad for at vinde en billet :)

    leluso@webpeed.dk

    SvarSlet
  15. jeg ville blive glad for bare 1 billet:)

    SvarSlet
  16. Uha ja det siger man da ikke nej til :)
    kreatrolden@gmail.com

    SvarSlet
  17. jeg vil også gerne prøve lykken
    c.nygaard@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Åh ja det vil jeg gerne vinde, så kan der jo bruges flere penge inde på messen ;-)
    Juliejensen73@icloud.com

    SvarSlet
  19. Jeg vil rigtig gerne vinde :-)
    Trine@khatib.dk

    SvarSlet
  20. Jeg deltog sidste år og vil da gerne være med igen. husted.ch(a)gmail(dot)com

    SvarSlet
  21. Tak. Det ville da være dejligt at vinde billetter til messen.
    ingestaalem@gmail.com

    SvarSlet
  22. Det ville da være fantastisk skønt at vinde ;-)
    suhoan@sol.dk

    SvarSlet
  23. Vil da mægtig gerne vinde billetter til Aoh messen

    SvarSlet
  24. Det ville da være rigtig dejligt med et par billetter :-)
    idapersson84@hotmail.com

    SvarSlet

  25. Deltager i lodtrækningen om en billet :o)

    SvarSlet
  26. Vil mægtig gerne vinde billet til messen
    Eva@kongsholm.dk

    SvarSlet
  27. Jeg vil rigtig gerne deltage :-)

    Mange hilser,
    Tina (tina_pedersen@yahoo.dk)

    SvarSlet
  28. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  29. Vil meget gerne en tur på messe
    Dv_kalunta@yahoo.dk

    SvarSlet