torsdag den 2. juni 2011

Finito!!! Patchworkpude!

Jeg har længe.. VIRKELIG længe, haft dette stykke patchwork arbejde til at ligge, manglede kun monteringen. Nu er det endelig gjort, og puden er da blevet super fin. Den er egentlig til Emilies værelse, men lige nu står den fint i gyngestolen i stuen.


Samtidig skrider arbejdet med den lille gule cardigan med snoninger fint frem. Bagstykket og det ene forstykke er færdigt nu. Glæder mig til at kunne sy den sammen, tror den bliver lækker.
Farven er vildt svær at fange med kameraet, så den ligner faktisk slet ikke billedet, haha.



2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare en helt fantastisk skøn pude:-) Tak fordi du lagde en kommentar på min blog, så jeg blev ført over til din fine blog. Jeg melder mig straks som fast læser:-)

    SvarSlet
  2. Hej Dorhe, tak for både kommentar og tilmelding som fast læser. Jeg har selv læst med her i blogland i laaaang tid, men først for ganske nyligt kommet igang med selv at blogge, og så sætter man jo pris på hver en sød læser :)

    SvarSlet