onsdag den 27. marts 2013

Dejlig dejlig lørdag...nååårh nej...


...det er jo onsdag! jeg har taget mig selv i, at synes det er lørdag flere gange idag, fx. slog jeg over på P3 for at høre Mads og monopolet og senere gik jeg igang med at støvsuge, fordi det er der jo ingen andre end mig der gør om lørdagen - indtil Magnus medddelte at det da var ham der skulle støvsuge om onsdagen (tak for det!), underligt hvordan følelsen af en bestemt ugedag kan sætte sig i kroppen - jeg tror det skyldes, at jeg gik på påskeferie igår, så der havde jeg fredags-følelse i kroppen. MEN at det rent faktisk bare er 'onsdag' idag, gør slet ikke dagen mindre god, og den har faktisk allerede været ganske go'!


  






Pigerne og jeg var på en mini shoppe tur til Aarhus i formiddag, Emilie har købte nye sko, og ikke mindst nye øreringe, nu er der nemlig gået 6 uger siden hullerne blev skudt og der måtte skiftes!!!
Marie har sovet siden vi kom hjem ved middagstid, så Emilie og jeg har krea-hygget (egentlig er de der sy-tøjer fra Tiger ved at være alt for nemme for hende, men hun synes det er vældig hyggeligt, og det er jo det, det handler om). Jeg har fået opdateret Smuttii-ordrebogen (den bugner p.t. og det er skønt!) og fået klippet et par overalls i brun fløjl, som gerne skulle tage form en af de nærmeste dage.


Den fine bakke købte jeg et par stykker af (i Tiger til en 20'er), den kommer til at udgøre værtindegaven til påskens arrangementer - fortryder jeg ikke købte én til mig selv også.

God påske alle I kære læsere!

6 kommentarer:

  1. Looks like a totally great shopping trip! :) xo

    SvarSlet
  2. Puha du har nået meget søde. Glæder mig til at se de færdige bukser (jeg bruger altid mine lysestager til at holde mønsteret) *ha ha*
    kh Libbie

    SvarSlet
  3. Den følelse man har af dagene kender jeg godt, men det bedste er når man er staidg har dagene "til gode"
    Wauw med støvsugnings fordeling og en mand der endda fortæller nåer du er forkert på den!
    God påske
    Kh. Camilla

    SvarSlet
  4. Hejsa! Har du fået min mail angående huet ?
    Det ser hyggeligt ud! Glæder mig til Alma bliver ældre og gider at være kreativ med mor ! Pt er hun i besiddelse af for meget krudt i røven !!! Lykke

    SvarSlet
  5. Hvor er billedet med øreringen bare smukt!

    - Kit

    SvarSlet