lørdag den 19. maj 2012

Dejlige dage og rod på bloggen...

Mit fravær i 'blogland' skyldes ikke, at der ikke sker noget - tværtimod! Det været nogle fantastiske dage, med hverdag, havearbejde, veninde-/vennehygge, dejlig mad og meget mere.

Dagen idag har vi tilbragt i Djurs Sommerland. Nu er jeg godt træt landet i sofaen, og vil se om jeg kan rette op, på det rod I måske har bemærket på bloggen - pga. en uheldig fejl er alle billederne slettet fra Picasa. øv!

I får lige lidt billedspam, alle snuppet med mobilen.

Aftensmaden forleden, soyamarinerede kyllingelår dertil speltsalat med grillede grøntsager, der smagte super godt, inspiration fundet her.


 

Tapas og dejlige drinks på Sidebar med min søde veninde.

Gårsdagens havearbejde, påbegyndelse af staudebed, så mangler vi bare resten af haven ;)
- bagved er vores nye flethegn mod vejen, hvor vi før havde store og grimme træer, det er vi RIGTIG glade for.
 Magnus og Emilie i luft gyngen idag i Djurs Sommerland


Marie smagte is for aller første gang idag i Djurs Sommerland.

4 kommentarer:

  1. Mums lækker mad! Kan mærke jeg godt nok trænger til snart at komme ud og spise, når jeg ser de lækre tapasretter.
    Søde lille Marie, hun er hutig hva? Her har Filuca også fy-fy-smagt. Hun snupper alt ud af hænderne på os. En dag sad både hende og storebror i barnevognen, og han sad med en is og vupti den skulle hun da lige have en haps af:-)

    SvarSlet
  2. Åh ja Julie, sådan havde jeg det også, så jeg skyndte mig, at bede min veninde lufte mig lidt - at jeg så også endte med at blive inviteret ud af min søde mand dagen før gør jo ingenting :)men mand skal da helt vænne sig til, at de små piger pludselig kan undvære os lidt - for jeg er godt nok ikke blevet luftet meget de seneste 8 mdr. ;)

    SvarSlet
  3. Sikke en skøn blog, her må jeg klart være fast læser!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Anne-Sofie og velkommen til :)

      Slet