onsdag den 11. januar 2012

Hvidt i hvidt...og det travle barselsliv.

Ja, jeg ved det godt, der er dødkedeligt her på bloggen p.t.
Jeg slettede jo den gamle header, fordi jeg havde lyst til, at der skulle ske noget nyt, men vidste bare ikke helt hvad og hvordan, men nu er der én der hjælper mig... og det bliver godt! - I kan godt forvente, at der bliver flyttet lidt om herinde den næste tid.

Jeg får iøvrigt slet ikke fulgt med i blogland for tiden, eller lavet indlæg for den sagsskyld, pyha, hvor har jeg travlt på barsel! - jeg rydder op, sælger ud, drikker kaffer og bruger tid på alle mine børn og nyder at hende her:





...er blevet SÅ glad og nem. Det er altså bare fantastisk ovenpå en lidt hård start.

4 kommentarer:

  1. Hej Julie, tak :)
    Jeg har også lige savlet lidt over Filuca.
    Er iøvrigt vildt misundelig på dine frottéstoffer. Marie er lige begyndt på grød, men vi har stadig ingen hagesmæker, fordi jeg selv vil sy, men ikke synes jeg har de rette stoffer.

    SvarSlet
  2. Hvor er hun skøn:) kender til alt det med travlhed.... Tænk man har det sådan under en barsel, men dagene flyver afsted.

    SvarSlet
  3. Nåårrhh, så dejlig hun er! :)
    Ja, det er utroligt så travl man kan være, når man har barsel!

    SvarSlet