lørdag den 21. januar 2012

Morgenfrisk?

Aaaah, det ved jeg faktisk ikke om jeg er, Marie var frisk kl. 5.30, gaaab! Vi hyggede længe i sengen. Kl 8.30 venter en gang morgenspinning, så da mor skulle op kl 7, var Marie træt. Nu sover hele huset, imens jeg nyder min (første) morgenmad og Boligmagasinet.
...tænker at min søde mand bager de koldhævede boller som står i køleskabet, til jeg er hjemme igen. Man skal ikke gå under på (manglende) morgenmad!







- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Vi har også morgenfrisk børn *snork*

    Og overskudsagtig med spinningtimen - jeg var ALDRIG kommet afsted:-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var faktisk slet ikke svært at komme afsted denne gang, måske fordi jeg ved hvor skønt det er bagefter? at jeg så overdrev og løb en tur søndag og spinnede igen mandag, og nu har overbelastet mig knæ skal vi ikke snakke om, vel?

      Slet
  2. Nu får jeg dårlig samvittighed... Skulle have været til bodypump her til morgen, men er officielt strandet i nattøj og hækleprojekter :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ingen dårlig samvittighed, jeg er sikker på, at nattøj og hækling er mindst lige så godt for kroppen!

      Slet