søndag den 16. december 2012

3. advents give away



Godt nok fik jeg (stik imod mine intentioner) ikke iværksat en 2. advents give away, men det skal ikke afholde mig fra en 3., så her har I den, jeg håber, I har lyst til at være med.

Igen er præmien noget jeg selv har lavet, nemlig 2 stk. af disse små juletræsophæng i støvet grøn og med gule træperler som 'stjerner', de kan enten hænge på væggen som her, i vinduet, på juletræet eller et helt andet sted?

For at deltage skal du blot lægge en kommentar herunder, har du ikke en blog så husk at skrive din mailadresse, så jeg kan kontakte dig, hvis du er den heldige.

Jeg trækker vinderen på tirdsag d. 18. december kl. 21.


24 kommentarer:

  1. De er så fine - og jeg kan ikke selv hækle så vil RIGTIG gerne være med! ;o)

    SvarSlet
  2. Hvor er de søde :) Jeg har forsøgt at lave dem, men de er ikke værd at vise frem som dine!
    God jul

    ceciliedgormsen@gmail.com

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare fine, dem ville jeg SÅ gerne vinde!!

    Med venlig hilsen
    Nanna
    Nannapedersen90@gmail.com

    SvarSlet
  4. Så skønne. Sikke en fin adventsgave. Jeg vil meget gerne være med : )

    SvarSlet
  5. gerne med får aldrig selv lavet sådan nogen fine ting:)

    SvarSlet
  6. Hvor er de fine, jeg er klart med :-)

    SvarSlet
  7. Jeg er med de ville pynte så fint i min stue :o)

    SvarSlet
  8. Hvor er de bare flotte!
    Jeg krydser fingre:0)
    Kh. Louise

    SvarSlet
  9. Hvor er de fine! :)

    tenna_schaltz@yahoo.dk

    SvarSlet
  10. Juhu... jeg vil også være med for stik i mod mine intentioner har jeg kun fået hæklet to af dem.

    SvarSlet
  11. De er da rigtig fine, dem vil jeg også gerne være med på ...
    vaemmely snabela hotmail. com

    SvarSlet
  12. Nej, hvor er de fine, dem vil jeg gerne vinde :-)
    juliejensen@mail.dk

    SvarSlet
  13. De er da så fine og ville passe forrygende til mit bette juletræ ;-)

    SvarSlet
  14. Fine, fine træer, som MEGET gerne må hænge på min væg:-)

    SvarSlet
  15. Men Fie tager helt fejl - de skal da hænge på min væg!

    SvarSlet
  16. De er bare rigtig søæde, kan altid bruge mere fint hæklet julepoynt, så selvfølgelig vil jeg deltage. Knus heidi

    SvarSlet
  17. De er virkelig fine, jeg krydser fingre :-)

    SvarSlet
  18. med :)

    Kig også gerne forbi min give away hvor du kan vinde et Danefæ sengesæt:

    http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/12/give-away-6.html

    SvarSlet