søndag den 2. december 2012

1. advents give away - en hurtig én!

Kan man være andet end i skønt julehumør med sådan et flot decembervejr? Jeg fik i hvert fald lyst til en hurtig give away i anledning af 1. søndag i advent.

Du kan vinde en stempelkandehætte - den passer til Bodums 1 liters kande - og sikkert også andre kander i samme størrelse. Hætten er syet i lækkert leostof, og er naturligvis vatteret og foret med tern. En lille neon detalje, som jeg synes er så fin til leostoffet.

Jeg trækker allerede vinderen i aften kl. 22, og alt du skal gøre for at deltage, er at lægge en kommentar herunder.





41 kommentarer:

  1. Jubiii!- den vil jeg helt vildt gerne vinde:-)

    SvarSlet
  2. Jeg vil meget gerne være med !
    Den er super fin :-)

    SvarSlet
  3. Den vil passe perfekt til vores kaffekande :) og hvor vil den pynte! Krydser fingre for at jeg er heldig

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare flot - den vil jeg gerne vinde :)
    God 1. advent :)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  5. Ih den er fin! Jeg er med :)

    SvarSlet
  6. Rikke Lindholm Dalsgaard2. december 2012 kl. 13.33

    Den kunne jeg sørme også godt tænke mig at vinde :o)

    SvarSlet
  7. Hvor er den fin. Jeg er med....

    SvarSlet
  8. Den vinder jeg gerne - bruger ikke selv den slags, men ved liiige hvor den ville vække glæde som julegave :-)

    SvarSlet
  9. Wauw - jeg vil meget gerne være med i din fine advents give away ; )

    SvarSlet
  10. Jeg er klart med...den er for fed;) Hilsen fra Sanne/ mail: sanap200003@yahoo.dk

    SvarSlet
  11. Den er da superlækker, vores kaffe har godt nok tendens til at blive koldt efter ankomsten af lille A så kunne være perfekt
    :)

    SvarSlet
  12. Hvor er den fin i det lækre leo print. Jeg er med.

    Kh Mette

    SvarSlet
  13. sarah ballegaard kristensen2. december 2012 kl. 15.20

    Den vil passe perfekt ind i min nye lille lejlighed :) .. <3

    SvarSlet
  14. JUHUUUU - den vil jeg altså bare vinde. Jeg er VILD med den og så kom jeg til at smide dem gale ud (altså t-hætten) fordi den var så grim og min mand blev helt vild sur, fordi det var ham der havde købt den.....og nu bliver kaffen jo KOLD! Mange hilsner Betina...ps. måske vil du deltage hos mig ;O)

    SvarSlet
  15. Jeg vil da gerne vinde en mere :-) den er så fin!

    SvarSlet
  16. Jeg er med! Og glædelig 1. Advent! :-)

    SvarSlet
  17. Super fed, den gad jeg godt vinde:)
    Sne hilsner fra tenna

    SvarSlet
  18. Sikke da da lille kande kan blive shinet op <3 Jeg prøver deltage.

    Glædelig jul

    ketty_petersen@hotmail.com

    SvarSlet
  19. Hvor er den fin. Jeg håber på at vinde :-)
    Med venlig hilsen Nanna (Nannapedersen90@gmail.com)

    SvarSlet
  20. jeg er med :)

    kig også gerne forbi mine tre give aways:

    http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/11/jule-give-away_29.html
    http://bullermusen.blogspot.dk/2012/11/give-away-no-2-ogsa-for-drenge.html
    http://bullermusen.blogspot.dk/2012/11/bloggens-frste-give-away.html

    SvarSlet
  21. Nøj hvor er den fin! Lige min stil :-)

    SvarSlet
  22. Den vil jeg elske, jeg er hel vild med dyreprint :-)

    SvarSlet
  23. Rigtig flot og du er da også meget velkommen til at deltage i min julegiveaway på min blog:-)

    SvarSlet
  24. Hvor er den skøn, jeg er med :-)

    SvarSlet
  25. Flot og anderledes. Den vil jeg gerne vinde.

    SvarSlet
  26. Deltager :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  27. Ihh den er fin! Den må meget gerne varme vores bodumkande :-D

    SvarSlet
  28. Altså en kombination af leo, tern og neon...så hot at kaffen umulig kan blive kold;)
    Jeg vil vældig vildt gerne være med. Hilsen Marlene, 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  29. Jeg er med på en hurtig én. Kh Maria

    SvarSlet
  30. Jeg vil gerne værre med ;O)

    Mona

    SvarSlet
  31. Hvor er det bare super fint :)

    SvarSlet
  32. Uh hvor fin - jeg vil også gerne være med:)

    SvarSlet
  33. Hvor er den smuk;) jeg er med

    SvarSlet