torsdag den 13. december 2012

Sofabord - før og efter

En del har nok set det på Instagram, men jeg har helt glemt at vise det herinde - vores sofabord har fået en (meget tiltrængt) make over! 

Det er efterhånden længe siden jeg fik det fine bord forærende, og det har hele tiden trængt til en eller anden form for behandling, men jeg har ikke helt kunnet bestemme mig for, om bordet blot skulle lakeres, males helt eller blot males på bordfladen, det endte med sidstnævnte og jeg er rigtig godt tilfreds med resultatet. Farven er godt nok lidt skrappere end jeg havde forestillet mig, så måske den får en tone lysere, men det må tiden vise, for det er som om, jeg lige så stille vænner mig til den.




I får også lige et bonusbillede af Marie, 15 mdr. har hun rundet - og er en rigtig charmetrold.






23 kommentarer:

  1. Flot farve!! Engang i mellem er det godt at ha tålmodighed til at kigge det gjorte lidt an... Jeg ville også vente, det er jo hurtigt gjort med et eller 2 lag i en lysere...

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig, nu ser vi... jeg har det med at trække maleprojekter i evigheder, selvom de jo egentlig ikke tager lang tid at ordne, så det bliver sikkert aldrig gjort ;)

      Slet
  2. Hvor er det bare blevet fint! Fed farve!
    Kh. Louise

    SvarSlet
  3. Jeg synes også den fede farve klæder bordet virkelig godt!! Og din datter ser også dejlig ud :-)

    SvarSlet
  4. Jeg har set bordet på Insta- og det er supercool:-) Men billedet af Marie slår altså sofabordsbillederne, med mange længder!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Fie, jeg synes nu også hun er helt vidunderlig - meget mere end bordet ;)

      Slet
  5. Skøn farve! Jeg elsker det bord;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ik, jeg nyder det også en hel del mere nu ;)

      Slet
  6. Mega lækkert - både bord og datter :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  7. Sikke en køn datter du har! :-)
    Og bordet er blevet rigtig flot :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have :) Hvor er I søde alle sammen!

      Slet
  8. Det er da superlækkert det bord. Fed farve og godt du bevarede resten i det originale.
    og Marie, hun er så mums og stor ;-)

    SvarSlet
  9. Jeg synes det er en skøn farve!!
    Dejligt billede af Marie - er vild med hendes fine krøller!!

    SvarSlet
  10. Tak Line, ja, hun har bare de skønneste krøller og efterhånden SÅ langt hård, det gror som ukrudt!

    SvarSlet
  11. Hvor ser det bare fedt ud - godt valg af farve (:

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have :) Nyder det også en del mere end før ;)

      Slet
  12. Ih hvor er hun kær:-) Og jeg er personligt vild med farven - det ser rigtig godt ud.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, hun er bare en skøn lille pige :) Jeg synes det er så sjovt og hyggeligt at vores to tuller er født den samme dag :)

      Slet
  13. hvor skønt at finde din blog! - lige netop disse skjolder har min sofabord.. som er lidt a´la dit;-)
    Og det ser da kanon godt ud med maling kun på overfladen:-)
    Det må blive et af forårets projekter:-)

    vh Marlene - ny fast læser!

    SvarSlet