fredag den 28. december 2012

Lader op!






Jeg lader op - til 3 timers spinningmarathon i aften. Pyha, det er lige før jeg er lidt nervøs og har sommerfugle i maven.

Marie sover, så jeg har smidt mig i sofaen med kaffe, strikketøj, chokolademadder og StyleGuide som er Bilkas nye skønhedsmagasin, som du kan læse helt gratis lige her. Jeg synes der er tips om mange lækre produkter til fornuftige priser og har fået øjnene op for, at supermarkedsprodukterne er ret godt med, i hvert fald, er jeg blevet ret glad for flere af de produkter, jeg var så heldig at få tilsendt sammen med Styleguide. Tag et kig i magasinet - måske der er tips til nytåret?

4 kommentarer:

  1. Det ser hyggeligt ud. God fornøjelse i aften.

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Wauw, det lyder vildt med maraton i spinning. God fornøjelse!

    SvarSlet
  3. Pøj pøj med det spinning. Du da sej ; )

    SvarSlet
  4. Det lyder rimeligt hårdt det der 3 timers spinning:).... Sejt du orker det!!:)

    SvarSlet