tirsdag den 19. juli 2011

Award beæret!


Jeg har modtaget en blogaward, faktisk har jeg modtaget den to gange, kan man godt det? I hvert fald er jeg super stolt over, at både Lisbeth og Jeanett har valgt at videregive awarden til mig og min blog.

Reglerne er:


1. Man skal linke til den man har fået awarden af.

2. Man skal sende awarden videre til 5 bloggere der har færre end 100 faste læser.

3. Man skal svare på 5 spørgsmål:

1. Hvorfor begyndte du at blogge?
Fordi jeg igennem flere år har nydt godt at mange andre blogs, læst med dagligt og fået masser af inspiration. Det er efterhånden længe siden, jeg fik lyst til også selv at dele, og oprettede min blog tilbage i 2009, men først nu, i maj 2011 er jeg kommet igang, og er allerede afhængig. Jeg synes hele denne kreaverden er helt fantastisk!
 
2. Hvilke blogs følger du?
Jeg følger indretnings-/kreablogs, jeg synes ofte de hænger sammen :). Tag et kig på min blogroll, der er rigtig mange fine imellem.
Jeg interesserer mig også for mad - især mad af gode råvarer, så tænker ikke der går længe, inden jeg begynder at følge madblogs også. Kan du anbefale nogen?
 
3. Favoritfarver?
Her er jeg lidt splittet idet jeg både er til pang og pasteller. Forsøger at mixe på bedste vis, men det kan faktisk godt være svært at få til at gå op.
Jeg er bl.a. vild med mint, pink og sort :) og så godt som alle andre farver.
 
4. Favoritfilm?
Jeg er ikke den store filmentusiast, ikke at jeg ikke kan lide en god film, jeg dyrker det bare ikke rigtigt, og er en skovl til at huske titler på både film og skuespillere. Den film jeg har set flest gange er nok Den Eneste Ene, jeg elsker humoren. Måske Grease og Dirty Dancing også kan snige sig med.
 
5. Hvilke lande vil du besøge og hvorfor?
Åh den er svær. I virkeligheden kunne jeg jo godt tænke mig at se det meste af verden. Men især lande som Australien og Grønland trækker. Vi var for mange år siden på ferie i USA - der kunne jeg også godt tænke mig at komme til igen.
 
Jeg vil gerne give awarden videre til:
 
1. Min søde kreaveninde Julie - med bloggen Alba and I, fordi det bare er en SMUK blog, som jeg er sikker på, at mange flere vil finde inspiration ved. Julie syer, strikker, indretter, tager skønne fotos, laver fede prints og meget mere.
 
2. Sines Blog, fordi det er en hyggelig blog, med fine billeder og gode idéer.
 
3. Betines blog, I hælene på en nullergøj - fordi Betine laver nogle rigtig skønne kreationer, og går op i hus, mad og børn - ligesom jeg. Hun har iøvrigt gang i en FED give away!
 
4.  Havregrød i håret - fordi det er en fin blog, med en god blanding af familie, krea, bolig og shopping.
 
5. Kaptajn Willy - den fedeste blog som jeg lige har opdaget. Jeg er allerede blevet super inspireret og er HELT vild med alle de neon detaljer. Kig forbi og I vil ikke fortryde. Jeg selv vil skynde mig ind og deltage i den lækre lækre give away.

3 kommentarer:

  1. Tusind tak Christina. Da jeg lige pt er næsten uden for netrækkevidde går der lige lidt inden jeg svarer : )

    SvarSlet
  2. Tillykke med den fine award. Den er fuldt ud fortjent fordi du har en spænende og inspirrende blog.

    God aften

    SvarSlet
  3. ej, jeg havde lige udvalgt kaptajn willy! hi hi. skægt vi begge opdagede blggen idag :)
    tillykke med awarden og endnu engang tusind tak for at have givet awarden til mig :)

    SvarSlet