torsdag den 21. juli 2011

Ta daaaaaa #2 (babydynebetræk)

Så kan jeg fremvise dagens ta daaa.
Tre sæt sengetøj til lillesøster er det blevet til. Jeg synes det er ret sjovt at sy sengetøj, så det bliver sikkert til flere :)
Det er første gang jeg har forsøgt mig med tittebånd, det bliver altså bare fint - lige prikken over i'et.

Det brune stof har jeg fået af en kollega/veninde, som havde overtaget et sommerhus fra sine svigerforældre, hvor sengetøjet lå i, og de ville ikke selv bruge det. Jeg fik to hele sæt i voksenstørrelse - hvor heldig kan man være?!
Både det koralfarvede stof og stoffet med kaniner har jeg købt hos Line, som har den fine stofshop Xoeinding, det kan varmt anbefales at handle hos hende, det er anden gang jeg har gjort det :)






Nu vil jeg tage med min mand og mine drenge i biffen og se Harry Potter :)

3 kommentarer:

  1. De er virkelig fine!! Det gir lige det sidste med tittebåndet. Er spændt på resultatet på mine puder også:)

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare blevet flot! Og god tur i biffen, glæder mig også til at se den :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er det fint! Seriøst, og så med tittebånd; det er jo lige til at falde i svime over!

    Du minder mig om, at jeg bør føje "sengetøj!" til min to-do-liste (det, og så "få nogle veninder, som overtager sommerhuse og giver mig lækkert stof!" Tøhø...).

    Er det en midterstribe med tittekanter på det næstsidste billede? Det ser vildt flot ud!

    SvarSlet