torsdag den 14. juli 2011

To do # 2 (Babydynebetræk)

Jeg napper en omgang mere af Mettes "To-do-leg".
I denne uge er opgaven noget, jeg længe har glædet mig til - nemlig at sy dynebetræk til lillesøster i maven. Jeg har ingen købt, fordi det hele tiden har været planen at sy selv, og jeg vil altså gerne have det ordnet inden vi tager på campingferie næste lørdag.
Der skal i hvert fald syes 3-4 stk... mindst 2 inden torsdag :)
Mon ikke noget af alt mit retrostof kommer i brug?


EDIT: Jeg kan se at Mette holder (en velfortjent, vil jeg mene) "To-do-ferie" - men jeg kører bare lige min egen lille to-do i denne uge, for det skal jo gøre, og jeg gider jo også godt, hehe :)

4 kommentarer:

  1. Sikke en masse lækkert stof, det skal nok blive fint - glæder mig til at se resultatet :o)

    SvarSlet
  2. Lækkert stof, jeg glæder mig også til at se dem færdig.

    SvarSlet
  3. Skønt skønt stof - glæder mig til at se dem!

    SvarSlet
  4. Ja, der er skønne stoffer nok at vælge imellem. Jeg er også selv spændt på resultatet :)

    SvarSlet