mandag den 11. juni 2012

En lille sky og hækleprojektet

Som nævnt er min pc nede... men nu har jeg fået gang i en reserve pc, så nu kommer jeg nok til at spamme jer lidt, der er i hvert fald mange billeder på kameraet.

Fredag da jeg skulle i 'hækleklub', måtte der naturligvis en hjemmekreaværtindegave til (måske mest til børnene i huset). En lille skyuro i filt! - fotograferet på vores nyrenoverede badeværelse, andet indlæg om det, må komme :)

Skyen var fint pakket ind og Kauni blev medbragt.


Ved weekendens slutning, var dette status på puden.

20 kommentarer:

  1. Superfin uro!- og helt fint med billedspam- jeg vil glæde mig:-)

    SvarSlet
  2. Rigtig fin sky med så fint broderet ansigt! :)
    Ser også frem til billedspam!!

    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne :) Så må jeg jo hellere igang med næste indlæg ;)

      Slet
  3. Det bliver en lækker pude og de er hyggelige at sidde med :) flot sky også!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina, det er nemlig dejligt med projekter hvor der ikke skal tænkes SÅ meget, dog er det jo nødvendigt at tælle lidt :)

      Slet
  4. Hvor er det en fin sky, Christina:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Julie :) har du set at jeg har lagt link til sandwich/landgangsbrød opskriften?

      Slet
  5. Emil har en sky magen til hængende over sin seng, den skal der lige pustes til hver aften ved putte-tid.
    De er så søde!!
    Billedspam(!) DET glæder jeg mig til :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Emilie har også bestilt én. Det er lidt synd, for det er næsten aldrig os selv jeg laver noget til. Det må jeg gøre noget ved :)

      Slet
  6. Hehe, vi er jo i gang med præcis de samme ting :-) Den sky-uro har nu ligget halvfærdig på mit kreabord i flere måneder - og den samme pude følger med mig i min rygsæk til hækling på togturen hjem i dag :-) Glæder mig til at se dit færdige resultat.
    Kh Bodil

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor sjovt. Så vil jeg glæde mig til du viser dine færdige udgaver frem også :)

      Slet
  7. Hvor er den bare ultra fin den uro :) Jeg er helt vild med den.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Den er nemlig sød og SÅ simpel at lave :)

      Slet
  8. Så fin uro! Og jeg er da sikker på puden også bliver lækker. Du er bare så god! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for rosen Marie - og du er jo ikke selv mindre god. Er også vild med alt hvad du får fremtryllet :)

      Slet