lørdag den 9. juni 2012

En lækker weekend

Igår havde jeg en helt fantastisk hyggelig aften med to skønne piger i vores nye klub, som bla. skulle involvere hækling. Der blev dog mest spist og drukket - men jeg fik da begyndt på puden i mit nye Kauni-garn.
Vi fik SÅ lækker mad - 'Landgangsbrød ala moderne'. Skal lige se, om jeg ikke kan finde et link til opskriften.
EDIT: Her er opskriften.

Iaften står den på 50 års fødselsdag for min onkel med spisning på restaurant og fest og hygge i deres sommerhus - så mon ikke det bliver endnu en aften med god mad og drikke?
Marie skal på overnatning for første gang, men det er jeg nu ret rolig omkring, hun tager alle søskende med til bedstemor og bedstefar, så bliver det da ikke mere trygt.
Jeg glæder mig til en aften ude, sammen med min mand <3

Imorgen skal jeg til sydag med Kreaklubben - en hel dag ved maskinen og i godt selskab, det bliver så fedt! Jeg har bare ikke bestemt hvad jeg skal endnu, og det er NU jeg skal pakke og klippe!

6 kommentarer:

  1. Mmmm, hvor ser det lækkert ud. Lyder som en dejlig weekend du har sigte - det håber jeg også den bliver ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en dejlig, men også lidt hård weekend, så det er dejligt med en rolig mandag idag :)

      Slet
  2. Lyder som en helt perfekt hyggeweekend. Ser vildt lækkert ud. Kan du lige få en opskrift på dem?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var super skønt, og med mere mor-tid end meget længe :) Jeg har fået link til opskriften, ligger den lige ind i indlægget.

      Slet
  3. Mums det ser lækkert ud! Vi ses i morgen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det smagte vildt godt! Tak for en hyggelig dag igår :)

      Slet