lørdag den 16. juni 2012

Sneak på badeværelses makeover!


Vi har nok, indtil for én måned siden, haft verdens grimmeste badeværelse (og jeg overdriver ikke!). Egentlig har vi overhovedet ikke gjort noget ved det, i de 6 år vi har boet her, netop fordi vi bare synes, det skulle brækkes helt ned, men nu har vi erkendt, at det ikke kommer til at ske foreløbigt, så vi (min mand) gik i gang med en makeover! og fra at vi egentlig var lidt trætte af, at det ikke var en totalrenovering, er vi nu vældigt glade for vores "nye" badeværelse, hvor de grønne gulve og armaturer nu kun er en charme.

Der mangler lige de allersidste detaljer, derfor er dette kun et sneak, jeg vil lige prøve at finde et før-billede som I kan se (hvis I tør), når jeg viser billeder af det helt endelige resultat.


19 kommentarer:

  1. Hvor spændende :) Jeg glæder mig til at se mere...

    Vores er virkelig heller ikke særlig pænt - vi har f.eks. koboltblåt armatur ved håndvasken... suk :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også til at kunne vise det helt færdigt frem :)

      Altså jeg synes jo ikke gammelt nødvendigvis er lig med grimt, men det var vores virkelig! jeg tror også på dig, hvis du siger jeres er, hehe :)

      Slet
  2. Det ser da meget lovende ud! Glæder mig til et billede af det færdige resultat:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Fortryder at jeg ikke viste jer det oprindelige, da I var her, men det var bare ikke lige noget man viste frem :D

      Slet
  3. Ja, sådan går tiden hurtigt, og nogle ting i huset får bare lov at vente.
    Vi har også snart haft vores hus i 6 år, og når jeg tænker mig om, kan jeg komme i tanke om mange ting, der engang har stået på en liste over ting, der skulle ordnes, men som vi ikke har haft tid, overskud eller penge til at få fikset.

    Det bliver spændende at se før og efter. Men det tyder rigtig fint! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig lige sådan det er. Men når det er sagt, så tror jeg også man når mange ting, som man bare glemmer igen. F.eks. fandt jeg fornylig en seddel med 4 år gaml to do's, og der var virkelig meget vi HAR ordnet, jeg har bare glemt alt om det, og synes aldrig vi når noget.

      Slet
    2. Nej, hvor lækkert at finde sådan en seddel! Det må da virke helt afstressende. :)

      Slet
  4. Umiddelbart ligner det ikke noget der har set så frygteligt ud som du siger :) hihi... Men jeg glæder mig da til at se før billeder. Jeg skrev lidt med Anna om at mødes, men har ikke hørt fra hende de sidste par dage. Spurgte ind til hvordan vi lige gør? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tro mig, den store forvandling ER også sket. Væggene havde samme farve som trygimprægneret træ - det siger da lidt, ik?

      Jeg hører lige Anna, er du mest stemt for at komme i byen eller lægge hus til?

      Slet
    2. Det er faktisk ligemeget for mig :-)

      Men lad os høre hvad Anna siger, der var også en mere som gerne ville være med skrev hun :-)

      Slet
  5. Ihhhhh.......vis mere vis mere!!! Glæder mig helt vildt til at se det søde:-) Og seriøst - du bliver nødt til at finde et før-billede.......man tror jo det er løgn!!! Jeg kan heldigvis godt huske hvordan det så ud - det har printet sig ind på min nethinde;-) Og hvad nu med saunaen?? Så er den vel beholdt??
    Spændende, spændende, spændende.......!!! Med sådan en handy mand du har og din kreative sans kan det jo kun blive super super godt ven:-)
    kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Du får lov at se mere når der lige er kommet greb/knager op, og jeg har leget med det viste tapet :) Men ja, der er sket en KÆMPE forandring. Men du kan jo se det live på torsdag, ik?

      Hehe kan godt forstå det har printet sig ind, jeg tror desværre heller aldrig jeg glemmer det.

      Slet
    2. Jo jo - jeg ser det live på torsdag! Glæder mig helt vildt til strikke-hygge:-) Synes det er en evighed siden jeg har set jer alle sammen!

      Slet
  6. Jeg tror simpelthen ikke på at jeres har været det grimmeste, for det er vores. Total 70´er-agtigt, og jeg er overhovedet ikke til retro ;) Men det ser rigtig spændende ud, indtil nu, og jeg glæder mig til at se mere :)

    Kh. Lena (MorsTankeblog)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så bare vent til du ser før billedet! jeg mener det! ;)

      Slet
  7. Hvor ser det fint ud... Glæder mig til at se før og efter billeder. Det er så sjovt at se forandringerne og selv få idéer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig rigtig inspirerende at se andres gør-det-selv :)

      Slet
  8. Uhh, hvor fine farver - min nysgerrighed er vakt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du må afprøve det næste gang du kommer her :)

      Slet