tirsdag den 5. juni 2012

Til min far

Fars dag! Er det noget I fejrer?
Her i huset gør vi altid lidt ud af det, lidt ekstra forkælelse og måske en lille gave. Og ikke mindst tror jeg, der bliver sendt mange tanker til fædre idag. Jeg selv kan glæde mig over, at sende lutter søde tanker til min dejlige far, faktisk er han den aller dejligste af slagsen og højt elsket!
Om lidt skal vi besøge mine forældre, min mor kan nemlig godt lide at forkæle os alle, og ikke kun ved særlige lejligheder, men griber da gerne én, så hun har inviteret på hakkebøffer med bløde løg (uuhm) - lige efter min fars hoved!
Jeg har en god flaske rødvin og et glas rabarbermarmelade med til min far, marmeladen lavet af rabarber fra deres egen have ;)

4 kommentarer:

  1. Hvor sød en gave!- jeg selv har givet min far 2 glas med hjemmelavet råsyltede ribs og ribsgelé.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hjemmelavet guf er bare ekstra lækkert :)

      Slet
  2. This looks really cute - what a beautiful gift. I LOVE rhubarb.... Greetings from Iceland

    SvarSlet