mandag den 11. juni 2012

Kreaklubbens sydag

I går holdte kreaklubben sydag hjemme hos Fie (hun bor altså vildt lækkert!) - det var super super hyggeligt, og lidt mindre effektivt... ok nogen fik da produceret lidt af hvert, det var bare ikke mig, forstår stadig ikke hvor tiden blev af??? Jeg forsøgte mig med en gulvpude jeg har set i Stof og Stil, det skulle have været en smal sag, men den skulle forsynes med mega pipingbånd, og det var altså ret meget for maskinen at komme igennem - et værre bøvl!

Her får I lige lidt billeder fra en (trods alt) DEJLIG dag. Den lille Asta-snut er Tanjas, hun er bare så dejlig!








13 kommentarer:

  1. Det var en SKØN dag, og efterhånden ved man jo, at man skal sætte forventningerne til ens effektivitet lidt ned sådan en dag:-) Jeg synes det var dejligt at få lidt sytips af en erfaren ekspert som dig! Jeg glæder mig allerede til vi (forhåbentlig!) skal ses i august...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg var meget imponeret over hvad du nåede! Og tro mig, jeg troede virkelig mit mål var realistisk! Iøvrigt synes jeg nu I andre havde ret godt styr på det syværk i det hele taget :)

      Slet
  2. Åh hvor ser det hyggeligt ud!
    Jeg er i gang med at planlægge et blogtræf i Kolding, måske det kunne have din interesse :)
    vh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis ellers det passer ind i kalenderen kunne det sagtens være noget for mig, venter spændt :)

      Slet
  3. Hvor ser det hyggeligt ud! Og jeg kan da i hvert fald genkende Anna i flokken ... Hun hæklet de skønneste muffins og madder til mine sveskepiger! :-) jeg har selv lige syet en pude i går med pipings og det ER altså bare ikke "lige ud af landevejen" ... Godt I hyggede jer, god aften. Klem fra Dorte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, søde dygtige Anna var også med :)
      Jeg synes nu ellers jeg plejer at have helt godt styr på piping, men dette var sådan noget rigtig tyk uld-noget' til møbler, og jeg kunne simpelthen ikke komme til med maskinen - sådan noget HØ!

      Slet
  4. Ser da godt nok rigtig hyggeligt ud :-D

    Hyggehyggge
    Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Marianne, der var det nemlig også :)

      Slet
  5. Det var super hyggeligt! Og det er skønt at kunne spørge jer alle til råds mht syning - ellers var jeg nok aldrig kommet i gang med børnetøj :-) Glæder mig til næste gang (der er bare længe til synes jeg pludselig...)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er da SÅ fedt du kom igang - glæder mig til at se, hvad du nu får lavet :)

      Slet
  6. Åh tak for sidst! Og næste gang lover jeg ikke at kaste med nederdele;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, håber bare du var dampet af inden du nåede hjem :D

      Slet
  7. Jeg er totalt bagud med bloggeriet og læsning af blogs - sikke fine billeder fra en dejlig dag...og sørme om det ikke er min lille skattebrumbasse der ligger der og laver skøre ansigter i liften :-)

    SvarSlet