tirsdag den 7. februar 2012

Færdigt patchwork-sengetøj og sofahygge

Igår blev jeg færdig med sengetøjet, så nu er det sendt med posten til Sønderjylland og lille kusine Leah.





UF hvor er der koldt idag. Jeg havde lige sat mig godt tilrette i sofaen, under tæppet med pc, strikketøj, latte og en rest chokolade fra strikkeklubbesøg igår, men Marie synes åbenbart, hun kun skulle sove 45 min., når nu hun sov inde, istedet for de 2-3 timer hun plejer at tage ude, jeg synes bare det var lige koldt nok idag. Nå, mon ikke hun så sover senere, så mor kan slappe af?



12 kommentarer:

  1. Wauw det er blevet flot! Lækker farvekombination :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, rygterne siger også, at det har bragt lykke hos lille Leah og forældre :)

      Slet
  2. Sikke at flot stykke arbejde! Søde prints der er på stofferne :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha' - jeg kan godt selv lide både denne slags og de mere retroprint, så de er valgt efter, hvad jeg tror lille Leahs mor mest er til :)

      Slet
  3. Åh hvor er det fint, er vild med farvekombinationen, så smukke farver sammen, og skønne tryk :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak skal du have. Synes også det blev fint. Det er altid spændende at se det færdige resultat af patchwork :)

      Slet
  4. Ajj.. kender det alt for godt. Min lille mand på 9 mdr sover også kun 30-45 min, når han skal sove indendørs. Har du ikke et sted hun kan stå i lå og evt. overdækket?! Lillemanden sover i garagen med åben port.. godt puttet ned i sin voksi ,-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Man bliver næsten helt skuffet når de vågner (det må man godt skrive, ik?). Hun står faktisk normalt og sover i læ på en overdækket terrasse, men hun var halvsyg og den dag var der -17, så det synes jeg var lige i overkanten :)

      Slet
  5. Hvor er det fint, skønne skønne farver :)

    Håber lillemusen sover godt nu...

    Kh!

    SvarSlet
  6. Tak Betine. Hun sover heldigvis normalt ved 19-20 tiden om aftenen, og det er altså virkelig skønt med rolig aftentid, så der klager jeg ikke. Tilgengæld spiser hun gerne hver 3. time natten igennem, gaab ;)

    SvarSlet
  7. Sweet!My daughter will be very satisfied!!

    SvarSlet
  8. Et smukt mønster til en pige. Min datter vil gerne have en!

    SvarSlet