onsdag den 22. februar 2012

Restestrikning og endehæftning

Jeg hæfter ender, rigtig mange ender, for jeg har bestemt, at nu VIL jeg altså have nogle af alle de ufærdige projekter HELT færdige. Tæppet her strikkede jeg i sommers, imens jeg var højgravid, og siden har det bare ligget, det er da ærgerligt.




Udover at færdiggøre projekter, har jeg lige sorteret i al mit garn, og jeg har virkelig mange rester, især af bomuldsgarn, så i går aftes strikkede jeg en restehagesmæk, det var ikke helt iregnet, at den røde rest ikke rakte til begge stropper eller faktisk ikke engang til den ene, så den anden strop måtte blive orange - og lidt længere end den anden. Jeg lover, at den ikke kommer til ligge lige så længe som den sidste hagesmæk fra dette indlæg, inden der kommer knap i, tror faktisk jeg gør det med det samme.
Der er allerede slået masker op til endnu én, synes modellen er så skøn, og så suger den faktisk rigtig godt, og det er da en genial måde, at får brugt garnresterne.


 Jeg har totalt hjemmehyggedag idag, så har lige nydt rester af aftensmaden fra igår - intet mindre en verdens bedste grøntsagslasagne, mon I er interesserede i opskriften?




2 kommentarer:

  1. Hold da op du er ferm til at strikke, hvor ser det pænt og ens ud!!! ...og sikke herlige farver du har kombineret. Skønt at ku tage sig sammen til at bli færdig med projekterne som hænger, jeg satser på weekenden og ikke mindst søndagens blogtræf i Silkeborg :)

    SvarSlet
  2. Ej tak, hvor er du sød :)Nu må vi se med de projekter... jeg er stadig ikke færdig med at hæfte ender ;)
    Heldige dig at du skal til træf. Jeg må altså med næste gang der er noget.

    SvarSlet