tirsdag den 14. februar 2012

Svært at vælge!

Jeg har virkelig mange ufærdige projekter liggende, mange af dem er næsten færdige. Blandt dem var denne hagesmæk, som jeg for længe siden, længe før der var tænkt på Marie, strikkede af en rest mintgrøn garn.
Den er jo ikke lige frem tøset, så tænkte at den kunne peppes op med en farvet knap, men sikke svært det så var, at vælge imellem alle de fine farver, jeg fik næsten lyst til at sy alle på, men



Jeg valgte den orange. Hvilken havde du valgt? Måske den naturfarvede, som det oprindeligt var planen?


11 kommentarer:

  1. Jeg havde nok valgt den gule, men jeg kan faktisk bedre lide den orange! Godt valg. :)

    Min mor har strikket to af den hagesmæk til min baby. Det er en fin model.

    SvarSlet
  2. Jeg tror jeg havde valgt den gule, men etsvært valg.

    SvarSlet
  3. Jeg havde klart også valgt en med noget pep i :)
    Så den orange er et godt valg!
    kh

    SvarSlet
  4. Jeg havde klart også valgt den orange, fin og anderledes hagesmæk ellers

    SvarSlet
  5. Jeg havde valgt den lilla, helt klart! Men sådan er vi jo så forskellige:-) Super fin er den i hvert fald:-)

    SvarSlet
  6. Gul! :) men øh... er der mon en DYI på denne søde hagesmæk?!?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Liv, det er en opskrift fra bogen 'Blød Begyndelse', som iøvrigt er helt fantastisk!

      Slet
  7. Uha... kender godt den situation... eller rettere begge.
    En del ufærdige projekter og valg af feks knapper.

    Jeg aner ikke hvilken kanp jeg ville tage, men ved med sikkerhed,
    at valget ville bygge på humøret den dag. De viste knapper er jo fine hver for sig.

    SvarSlet
  8. Sikke en sød hagesmæk!!! Jeg havde nok valgt den gule, men når jeg ser den med den orange på synes jeg den passer helt perfekt dertil :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  9. Hej alle, tusind tak for jeres kommetarer, det er bare sjovere at blogge, når der kommer respons :)

    Sjovt at se, så forskelligt vi ville have valgt. Kan mærke, at jeg er helt godt tilfreds med den orange :)

    SvarSlet