mandag den 27. februar 2012

Loppefund eller nærmere bloggefund

Da jeg så disse børnestole hos Boligballaden, gik mit hjerte næsten i stå, det var lige sådan nogle jeg gerne ville have, og tidligere har ledt efter, og så var de lige der, på Stinas blog, netop den dag jeg opdagede den, det må da være skæbnen?!

Nu er stolene hjemme hos mig, som lovet trængte de til en kærlig hånd, så eftermiddagen igår tilbragte min søde mand med at splitte dem ad og lime dem sammen igen. 
Nu skal de bare have en gang maling. Jeg har bare ikke helt besluttet hvilken farve eller farver de skal have, så forslag modtages gerne.


8 kommentarer:

  1. Lækre blog-fund:-)

    Jeg har selv 2 stk. noget lignende. Den ene er gul og den anden lilla, meeen, jeg er blevet træt af farverne , så hvis det ikke var fordi de er gamle, vakkelvorne og på vej til storskrald, ville jeg male dem sorte med nogle fine grafiske trekanter på sædet:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. EEEJ Fie, kan de ikke repareres? Disse var også vakkelvorne, men ikke mere :)
      Jeg tænkte faktisk også i, at farven måske skulle være noget andet end pasteller, og jeg har overvejet at sy hynder til.
      Har du iøvrigt set, at jeg har fået en hilsen til dig fra Dea, på mit indlæg om Kreaklubben?

      Slet
  2. De er bare SÅ MEGA fede!!!

    SvarSlet
  3. Hej hvor er de bare fine... utrolig loppe-blog fund. tjek evt. blog shop http://likemormorshop.blogspot.com måske er der noget der der frister ? ha en dejlig dag.

    SvarSlet
  4. Christina, godt at se at stolene nu kan bruges hos Jer. Venter spændt på at se hvad farve de får. Kh Stina

    SvarSlet
  5. De skal være sorte... Med hynder i grafisk printet stof - og måske en lille snert af neon. Det synes jeg ;)
    Knus

    SvarSlet