fredag den 24. februar 2012

Hamarier

Igår trængte Emilie til lidt eftermiddagsbeskæftigelse, så vi googlede nogle fine Hama-perle motiver, og Emilie gik i krig med det samme.

Idag da hun var taget i skole, faldt jeg så selv i staver over perlerne med en kop kaffe (man føler sig en smule tosset når man sidder og laver perleplader helt uden børn).

Elefanterne her fandt jeg selv på, jeg ved ikke helt hvad de skal bruges til endnu, men jeg har en idé...tror jeg ;)


 Emilie lavede denne ugle som vi fandt hos Laralil

Disse to herlige motiver stødte jeg på hos Frk. Trillingsgaard

 Emilie nåede også at gå igang med denne, som ingen små piger vidst er i tvivl om hvad forestiller.

17 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fine,... Tror jeg må låne elefanten... Den er bare sød..
    Melder mig som som fast læser også ;)


    Rigtig god weekend til dig og dine

    Kh Rikke

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Rikke, tak for din kommentar og velkommen til, jeg er super glad for hver en læser som hænger ved :)
      - og du låner bare elefanten alt det du vel.

      Kh C

      Slet
  2. Hvor er de fine!
    Alternativt kan i lave skåle af hama perler der ligger en diy på min blog!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa, tak skal du have :) Ja, perleskålene er også så fine, men faktisk var vi i perle-mangel. Nu er der shoppet nye, så hvem ved, måske bliver det til skåle.

      Kh

      Slet
  3. Hvor er de bare fine! Jeg kunne også godt finde på at låne elefanten. Den er jo SUPER fin!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er du velkommen til søde Anna og tak :)

      Slet
  4. Alt der har med elefanter at gøre bliver jeg forelsket i :)

    SvarSlet
  5. Jeg kan se en elefant-uro for mig...

    SvarSlet
  6. Spændende hvad du har af planer med elefanterne - og ja den sidste er jo super populær hos tøserne:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har ikke en helt fast idé, kun sådan lidt spirende, du ved :) Altid spændende hvad sådan noget ender med ;)

      Slet
  7. Vildt fine! Rigtig skøn inspiration!
    Tak for det :O)
    /Louise E.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din søde kommentar :) Kiggede lige forbi din blog også, hvor er den lækker!

      Slet
  8. Hej søde Christian :)
    Jeg laver selv sådan noget, og sætter dem på halskæder, men hvor får du de ideer fra? :)

    SvarSlet
  9. Så fandt jeg elefanterne på din blog. De er altså skønne! Har en idé om at mine skal op og hænge i en række på en af pigernes værelser. Hvad mon du endte med at bruge dine til? VH Mette (kvmette fra Instagram)

    SvarSlet