fredag den 17. februar 2012

Ingredienserne til Smølfine og hvad jeg købte i Stof og Stil

Nu er der så småt ved, at være styr på det der skal bruges til at fremtrylle et Smølfinekostume til mandagens fastelavnsfest i SFO'en, jeg håber bare, at de bestilte turkise strømpebukser når at dukke op også, ellers må vi ud og lede i byen.

I Stof og Stil købte jeg hvidt stof, til kjole og hue. Blusen er lige kommet med posten.




Stoffet herunder skulle bare med hjem, jeg synes det er helt vildt lækkert, og tænker lidt i sofapuder - nu må vi se.
Kokosknapperne bruger jeg mange af, så det er næsten fast ritual, at skulle have et par poser med hjem, og træperlerne måtte jeg bare have på lager.
Og maskeholderne skal erstatte den rustne sikkerhedsnål jeg har lånt af min svigermor.


NU må jeg til symaskinen og igang med Smølfines kjole, imens Marie sover.

3 kommentarer:

  1. Skønne køb :) Jeg har også lige tanket op i træperlerne. De er altså bare gode at have på lager :)

    Jeg glæder mig til at se din smølfine...

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis jeg selv skal sige det, er hun blevet noget så fin! Håber hun stiller op for fotografen senere :)

      Slet
  2. Venter spændt på at se smølfine:)
    Og fede strikkede bukser, må vist lige fedte lidt for min mor.
    Strikke kan jeg IKKE:)

    SvarSlet